جدال پر تمنا

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



آتوسا، برند آرایشی با کیفیت ایرانی (آتوسا)
شرکت آرایشی و بهداشتی آتوسا در سال 1372 در ایران تاسیس شد و در اولین گام کار خود را با محصولات زیبایی و سلامت مو آغاز کرد و پس از موفقیت های چشمگیر در این زمینه محصولات خود را گسترش داد. تولیدکنندگان این محصول پس از انجام تحقیقات و مطالعات زیست محیطی در ایران، لوازم و محصولات بیشتری مانند: اسپری مو، اسپری صاف کننده مو، رژ لب، انواع لاک ناخن، رنگ مو و اکسیدان تولید کرده اند. استفاده از این محصولات را به شما توصیه می کنیم، زیرا ترکیب و ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که با شرایط آب و هوایی ایران مناسب است و پس از استفاده می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

 
این برند ایرانی بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد، شما می توانید از این محصول برای مراقبت از پوست و موهای خود استفاده کنید. این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند. کلیه لوازم آرایشی که حاوی روغن زیتون و جوجوبا هستند و می توانید آن را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

لوازم آرایشی Domacy
یکی دیگر از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران که مشتریان را راضی کرده است، لوازم آرایشی دوماسی است. این محصولات زیر نظر متخصص ترین و مجرب ترین متخصص در این زمینه طراحی و ساخته شده است و با استفاده از مواد گیاهی مانند روغن جوجوبا و سایر روغن ها توانسته است محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا تولید کند. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات این برند آرایشی، اسپری و ماسک موی دو فاز است که برای حفظ سلامت و زیبایی بیشتر تولید شده است.

برند لوازم آرایشی لورآل
یکی از معتبرترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است. شرکت فرانسوی لوازم آرایشی در سال 1909 تاسیس شد و به دلیل مراقبت از پوست، مو و عطر شناخته شده است. محصولات لورآل شامل ماسک مو، اسپری مو، رنگ مو، کرم های ضد چروک، مرطوب کننده ها و تمامی لوازم آرایشی مورد نیاز هر خانمی می باشد.

لوازم آرایشی بورژوا
هر یک از شما طرفدار زیبایی هستید، لوازم آرایشی بورژوایی بهترین و هیجان انگیزترین برند آرایشی شما خواهد بود، این برند فرانسوی صورت و پوست شما را فوق العاده زیبا می کند. تمامی محصولات این برند با کیفیت عالی و جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

لوازم آرایشی اوریف لیم
این شرکت زیبایی در سال 1967 توسط برادران Jonas F. و Robert Freuchenik تأسیس شد. اوریف لیم در بیش از 60 کشور جهان در طیف گسترده ای از محصولات سوئدی حضور دارد که بر پایه الهام از طبیعت، احترام به زیبایی مردم و اصول علمی است.

لوازم آرایشی مک
مک در سال 1984 وارد صنعت لوازم آرایشی در تورنتو شد و محبوبیت خود را در بین مدل ها، هنرمندان و بازیگران مشهور جهان افزایش داد و به بزرگترین برند جهان تبدیل شد. این محصولات دارای بالاترین کیفیت بوده و ترکیبات منحصر به فرد آن به بازار جهانی لوازم آرایشی ارسال شده است و شما می توانید با اطمینان خاطر از این لوازم آرایشی استفاده کنید تا بهترین و مطلوب ترین نتیجه را بگیرید.

برند آرایشی و بهداشتی

آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا
شرکت آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا از سال 1358 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرد.این شرکت اقدام به طراحی و تولید محصولاتی مانند مایعات دستشویی، نرم کننده های مختلف پوست و پوست سر، انواع ژل ها و ضدآفتاب ها و مرطوب کننده ها نموده است. دکتر ژیلا اولین شرکت ایرانی است که توانسته تمامی استانداردهای ISO 9000 و 9001 را رعایت کند و در این صنعت پیشرفت قابل تحسینی داشته باشد.

معرفی برند و محصولات Sea Gull
محصولات سیگل یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای ایران می باشد که پس از سال ها تاسیس از سال 90 توانسته کیفیت خود را حفظ کرده و محصولات متنوعی را عرضه کند. این برند با شرکت های بزرگی مانند لورآل، لانکوم و و در این زمینه همکاری های زیادی داشته و توانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود را جلب کند.

بهترین برند لوازم آرایشی من
یکی از موفق ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی مای می باشد که با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این صنعت توانسته است محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب برای شما عزیزان تولید کند. محصولات این شرکت شامل ضد آفتاب، کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی، سایر عطرها و..

محصولات زیبایی شانل
شنل متعلق به یک شرکت خصوصی متعلق به آلن ورتیمر و جاردورتیمر و شریک تجاری به نام کوکو شانل بود. محصولات شرکت شانل مانند عطرهای مردانه و زنانه، لوازم آرایشی که همه به آن نیاز دارند و می توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند. این برند معروف مورد استفاده هنرمندان و بازیگران مشهور قرار می گیرد و همیشه می درخشند. این محصولات از بسیاری از مواد مغذی ارگانیک ساخته شده اند و فواید زیادی دارند.

برند CIRENER
این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه محققان داخلی توانسته است محصولاتی با کیفیت برای زیبایی و سلامت فردی طراحی و تولید کند. این محصولات بر پایه تمام مواد طبیعی و گیاهی هستند که برای پوست و مو بسیار مفید هستند.

لوازم آرایشی بیو
در سال 1999 کارشناسان لوازم آرایشی این برند را به بازار معرفی کردند تا با کیفیت بالا و ماندگاری محصولات استثنایی در بازار لوازم آرایش به موفقیت چشمگیری دست یابند. این محصول اکسپرس است


تاريخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 18:44 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


 

  • محافظت

امروزه موبایل ها به وسیله ای فراتر از تماس گرفتن تبدیل شده اند. و افراد وابستگی خاصی به موبایل خود دارند. همچنین با افزایش قیمت موبایل، بهترین کار استفاده از گارد، بک کاور یا قاب گوشی موبایل است تا از آن محافظت کند. گارد ها نه تنها از پشت موبایل محافظت میکنند بلکه برخی از آنها به دلیل اینکه دور تا دور دوربین و صفحه موبایل را میگیرند، آسیب را به حداقل می رسانند.

  • جلوگیری از لغزش موبایل در دست

بیشتر گارد ها از جنسی ساخته می شوند که چسبندگی خاصی به دست داشته باشد و لیز خوردن یا لغزش رخ ندهد.

  • زیبایی

با تنوع بسیار بالایی که در این محافظ ها وجود دارد، انواع رنگ ها، شکل ها و تم های مختلف برای گاردها وجود دارد که افراد با هر سلیقه که داشته باشند، میتوانند از آن ها استفاده کنند.

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

گارد سیلیکونی با کیفیت را از کجا بخریم؟

  • رنگ بندی جذاب و متنوع که انواع رنگ های پاستلی و تیره را شامل می شود و برای انواع سلیقه ها مناسب است.
  • چسبندگی ای که به دست دارد و باعث عدم لغزش و لیز خوردن می شود.
  • محافظت از موبایل که هنگام افتادن از موبایل محافظت کرده و اجازه آسیب به آن را نمی دهد.
  • داخل گارد های سیلیکونی از پارچه ابریشمی و نرم استفاده شده که کوچک ترین آسیبی به بدنه موبایل وارد نکند و پشت موبایل خط نیفتد.
  • قیمت بسیار مناسب قاب های سیلیکونی جز مزایای آن ها محسوب می شود و باعث مورد توجه قرار گرفتن آن ها شده است. این پایین بودن قیمت باعث می شود شما قادر به خرید گار های سیلیکونی در رنگ های مختلف باشید و برای تنوع از رنگ های مختلف استفاده کنید.
  • گارد های سیلیکونی نه تنها تمام موبایل را می پوشانند بلکه به دلیل اینکه دور صفحه نمایش موبایل را میگیرند، از آن هم محافظت میکنند.
  • گاردهای سیلیکونی، استایل و زیبایی موبایل شما را حفظ میکنند.
  • از همه مهم تر گارد های سیلیکونی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مدت طولانی کار میکنند و قابل استفاده هستند.

ویژگی های مذکور از جمله مشخصات با کیفیت ترین محافظ و گارد سیلیکونی هستند که نمونه خاص و منحصر به فرد آن را تنها در سایت های معتبر و فروشگاه های مشهور همچونفونی شاپ می توانید به سادگی خریداری نمایید.

بهترین سایت برای خرید گارد، قاب و بک کاور موبایل 

سایتی که تنوع محصولات بالایی داشته باشد. محصولات آن موجود باشند و قابلیت ارسال به سراسر ایران را داشته باشد. دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی باشد.

فونی شاپ، فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل است که عرضه دهنده انواع گارد، بک کاور و قاب موبایل و تمامی محصولات دیگر مانندکابل و شارژر،هندزفری و … است.

فونی شاپ دارای اعتماد الکترونی است و اصالت محصولات خود را تضمین میکند. شما می توانید تا یک هفته پس از خرید کردن  تحویل گرفتن محصول آن را مرجوع کنید و هزینه را کاملا پس بگیرید.


تاريخ : پنج شنبه 25 آذر 1400 ساعت: 2:30 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


مدل دریافت پول در کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

منظور از مدل، شیوه همکاری شما با کارفرما است، در نویسندگی شما به چند شکل می‌توانید با کارفرما همکاری داشته باشید.

اگر نیاز به آموش دارید به سایت رونق http://ronaaq.com/ مراجعه کنید.

حالت اول این است که شما استخدام کارفرما می‌شوید و با یک حقوق ثابت توافقی مانند همه کارمندان دیگر برای کافرما کار می‌کنید و تولید محتوا انجام می‌دهید که در این حالت همکاری شما می‌توانید به صورت حضور شما در محل کارفرما و یا به صورت دورکاری باشد.

حالت دوم این است که شما به صورت کلمه‌ای با کارفرما کار می‌کنید، یعنی مشخص می‌کنید که در تولید محتوا برای هر کلمه چه مبلغی دریافت می‌کنید، به طور مثال در حال حاضر کمترین نرخ نویسندگان برای هر کلمه ۳۰تومان است، یعنی یک مقاله متوسط ۲۰۰۰ کلمه ای حدود ۶۰هزار تومان خواهد شد.

در این حالت با کارفرما توافق می‌کنید که برای هر کلمه چه مبغلی را دریافت می‌کنید، اگر یک نویسنده کاملا تازه کار هستید، توصیه می‌کنیم برای شروع چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ تومان دریافت کنید، اما وقتی چند ماهی تولید محتوا انجام دادید و سطح نگارش مقالات شما به مرتب حرفه‌ای تر شد، می‌توانید مبالغ بالاتر را هم پیشنهاد دهید.

در مدل دریافت پول به صورت کلمه‌ای، معمولا همکاری شما با کارفرما به صورت دورکاری است.

 ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند

برای کسب درآمد از تولید محتوای متنی چقدر سرمایه نیاز است؟

وقت و آموزش تنها سرمایه‌ای است که باید به میان بگذارید و به غیر این دو، یک کامپیوتر خیلی مبتدی به همراه اینترنت تنها سرمایه‌های مادی هستند که باید داشته باشید، اما همانطور که گفته شد، یادگیری و صرف وقت مهمترین سرمایه‌های مورد نیاز در کسب درآمد از تولید محتوا هستند.


تاريخ : شنبه 10 دی 1399 ساعت: 19:10 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


روش های مفید برای محافظت از منزل در برابر سارقان:

 

سیستم‌های دزدگیر

چنانچه از آژیر خطر استفاده می‌کنید، ‌محل نصب آن را جایی قرار دهید که سارقان نتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند. چون با کوچکترین حرکت به صدا در می آید. بهتر است بهمراه سیستم دزدگیر ، دوربین مدار بسته نیز نصب شود.

تصور کنید شما در مسافرت در شهر دیگری هستید و دزدگیر شما به صدا در می آید و دستگاه آن با گوشی شما تماس می گیرد و متوجه می شوید که در منزلتان اتافی در حال رخ دادن است ، در این لحظه استرس وجود شما را فرا می گیرد. اما اگر به همراه دزدگیر، دوربین مدار بسته نیز نصب کرده باشید بلافاصله از طریق اینترنت تصاویر منزل خود را بر روی تلفن همراه خود چک می نمایید و در جریان چگونگی حادثه قرار خواهید گرفت.

اگر از سیستم دزدگیر برقی استفاده می‌کنید

 

  1. به طور مرتب کارکرد آن را کنترل کنید.

  2. هنگام خروج از منزل دزدگیر را روشن کنید.

  3. در صورت بروز عیب در سیستم دزدگیر، فوراً آن را برطرف کنید.

 

درب ضد سرقت

استفاده از درب های ضد سرقت برای درب ورودی منزل یکی از پیشنهاد های ایمنی است. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که بسیاری از درهای ضد سرقت موجود در بازار کشورمان در واقع ضد سرقت نیستند و فقط ظاهری مشابه درب های ضد سرقت اوریجینال دارد. لذا توصیه می شود به این درب ها قفل اضافی نصب شود تا امنیت به سطح ایده آل افزایش یابد.

 
نصب حفاظ مستحکم

مقابل کلیه پنجره‌ها به ویژه در طبقات همکف، نورگیر، پاسیو، بالکن و روی دیوارهای کوتاه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید. از انواع این حفاظ ها می توان به حفاظ لوله استیل، آکاردئونی و کرکره برقی پنجره اشاره نمود.

 

حفاظ کرکره برقی برای درب ورودی آپارتمانها

همانگونه که در بالا اشاره شد امنیت درب های ضد سرقت ارزان قیمت رایج در بازار چندان بالا نیست و بهتر است جهت بالا بردن سطح امنیتی آن از حفاظ کرکه برقی درب ضد سرقت استفاده نمود. لازم است بدانیم درب ضد سرقت و کرکره برقی از لحاظ امنیت، مانند گاوصندوق نیست.

مهم ترین مزیت نصب آن این است که، زمان را برای وارد شدن به منزل برای سرقت، به عقب می اندازد و باعث پیشگیری از دزدی و ارتکاب به جرم می شود. بهتر است کرکره جاقفلی داشته باشد و دقت کنید که قبل از خارج شدن ازمنزل آن را حتماً قفل کنید.

همجنین مزیت حفاظ کرکره برقی نسبت به سایر حفاظ ها، راحتی آن است که فقط با استفاده از یک ریموت کنترل قابل باز وبسته نمودن است و استفاده از آن حتی برای کودکان بسیار آسان است.

 


تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 2:41 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا



تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 12:44 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 12:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


میلگردی با طول مشخص معمولاً 40 سانتی متر و قطر 25 میلیمتر که به شکل عصا تولید می شود، بولت گفته می شود. بولت اتصال صفحه زیر ستون با بتن را انجام می دهد.طول بولت بسته به فشار و کشش وارد شده، تعیین می گردد.

 
مهره، نقش اتصال بولت با صفحه فلزی را ایفا می کند. مهره در دو نوع، واشردار و مهره ساده می باشد.
 
پس از استعلام قیمت بولت و مهره توسط شما، کارشناسان ثامن تجارت، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 12:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 12:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 12:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


دانستنی های راجع به خرید بلیط هواپیما

  • دانستنی های راجع به خرید بلیط هواپیما

     خرید بلیط هواپیما اینترنتی

    خرید بلیط هواپیما در آخرین لحظات، مخصوصا در زمان پیک پروازها  ریسک است

     نخستین فکری که به ذهن‌مان می‌رسد این است که از نزدیکترین آژانس‌های هواپیمایی اطرافمان پرس و جو کنیم و ارزانترین نرخ را بدست بیاوریم؟ ولی آیا با پرس وجو از چند آژانس مطمئن می‌شویم که ارزانترین نرخ را بدست می‌آوریم؟ مسلما «نه» حتی ممکن است شرایط بدتر هم شود اصلا بلیطی پیدا نکنیم.

    گاهی وقت‌ها پیش می‌آید در جمع دوستان و خانواده، به طور دسته جمعی به فکر سفر بی‌افتیم و بخواهیم سریع، در هر لحظه ای از شبانه روز قیمت‌ها را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای سفرمان بگیریم.

    درست است امروزه مشغله کاری بسیار زیاد شده  اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در کمترین زمان می‌توانیم بیشترین بهره برداری را داشته باشید، برای اطلاع از پروازها و بهترین قیمت بلیط هواپیما کافی است به وب سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما در هر لحظه از شبانه روز مراجعه کنید و در کمترین زمان، از وضعیت پروازها مطلع شوید، آنها را با هم مقایسه کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

    به‌طور کلی می‌گویند ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از پرواز، بلیط خود را تهیه کنید اما خب رعایت این مساله همیشه و در تمام موارد صدق نمی‌کند، گاهی بهتر است برای پروازهای بین‌المللی که از قبل و به صورت بلند مدت برنامه‌ریزی شده ، ۵-۶ ماه زودتر پروازتان را رزرو کنید

    حتی دیگر بدون مراجعه به لپ تاپ و کامپیوتر می توانید از طریق گوشی همراه‌تان به وب‌سایت و یا حتی اپلیکشن‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید. شرکت خدمات مسافرتی الی گشت، همواره پیشرو در ارائه خدمات نوین مسافرتی به مسافران هست و با ایجاد وب‌سایت و اپلیکشن جامع و کامل در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به سراسر جهان توانسته رضایت مسافران بسیاری را در طی بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیتش بدست بیاورد. با ما باشید تا با هم از رازها و نکات خرید بلیط هواپیما آگاه شویم.

    بلیط هواپیما را خیلی زودتر از موعد خریداری کنید
    خرید بلیط هواپیما در آخرین لحظات، مخصوصا در زمان پیک پروازها بسیار ریسکی است و اصلا جای تعجب ندارد شما نسبت به سایران، بلیط هواپیما با قیمت بسیاری بالایی را بخرید و یا حتی ممکن است در آن شرایط اصلا نتوانید بلیط بخرید! پس حتما برای تعطیلات مثل ایام عید، سعی کنید از قبل برنامه سفرتان را بچینید و بلیط خود را زودتر تهیه کنید.   

    خرید بلیط هواپیما اینترنتی

     یکی از مهم‌ترین نکات خرید بلیط هواپیما، زمان خرید بلیط هواپیما است

    خرید بلیط لحظه آخر
    سعی کنید هوشیارانه عمل کنید و خیلی گول تبلیغات بلیط لحظه آخر را نخورید، بسیاری از آنها فقط تبلیغات کذب است و اگر در لحظه آخر بتوانید بلیطی تهیه کنید اصلا تعجب آور نیست که با ایرلاینی بی‌کیفیت و با ساعت پروازی نامناسب به سفر بروید و گاها پیش می‌آید به خاطر هماهنگی‌هایی که با عجله صورت می‌گیرد به مشکلات زیادی بر بخورید، برای اینکه سفری آرام و بی‌دغدغه داشته باشید سعی کنید بلیط خود را از جایی معتبر و با سابقه و البته با برنامه ریزی از قبل خریداری کنید.

    چه زمانی بلیط هواپیما بخریم
    یکی از مهم‌ترین نکات خرید بلیط هواپیما، زمان خرید بلیط هواپیما است، سعی کنید به وب سایت هایی که قیمت بلیط را پیش‌بینی می‌کنند سر بزنید تا بتوانید آگاهانه تر تصمیم بگیرید، به‌طور کلی می‌گویند ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از پرواز، بلیط خود را تهیه کنید اما خب رعایت این مساله همیشه و در تمام موارد صدق نمی‌کند، گاهی بهتر است برای پروازهای بین‌المللی که از قبل و به صورت بلند مدت برنامه‌ریزی شده ، ۵-۶ ماه زودتر پروازتان را رزرو کنید.

    انعطاف پذیر باشید
    حتما فرودگاه‌های اطراف مقصدتان را شناسایی کنید، گاهی می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاهی دیگر بلیط هواپیما ارزان قیمت‌تر تهیه کنید و بتوانید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید.

    از تخفیف‌ها غافل نمانید
    با عضویت در باشگاه مشتریان الی گشت می‌توانید از تخفیف ها و مزایای این باشگاه در خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل بهره‌مند شوید، همچنین با عضویت در خبرنامه الی گشت از آخرین تخفیف‌ها و قیمت‌های بلیط هواپیما، تور مسافرتی و هتل‌های سراسر جهان زودتر از دیگران با خبر شوید.

    منبع :mehrnews.com


تاريخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 21:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 18 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: