چگونه اسکوتر برقی سوار شویم

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند یک وسیله الکتریکی متحرک است که دارای دو چرخ به صورت موازی است. این دستگاه با باتری شارژ می شود و می تواند روی زمین حرکت کند. باید با احتیاط روی این وسیله بایستید تا تعادل شما به هم نخورد و بتوانید به راحتی با آن حرکت کنید.

نکته مهم این است که اسکوتر با پاهای شما تعادل داشته باشد. اسکوترهای برقی نام های زیادی دارند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم. 1: Hoverboard 2: Smart Scoter 3: Balance Scooter 4: Self-balancing Scooter یعنی روروک مخصوص بچه ها که باید خودتون تعادلش رو حفظ کنید.


اسکوتر برقی قابل حمل

---
چندین دلیل منطقی برای خرید وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

مورد استفاده در انبارها، کارخانجات، کارگاه ها و مکان هایی که برای انجام کارهای مرتبط باید زیاد پیاده روی کنید مناسب برای خرید و جابجایی بارهای سنگین.

فروش اسکوتر برقی در تهران

مراکز فروش زیادی برای خرید اسکوتر برقی در تهران وجود دارد که می توانید این وسیله مهیج را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از بازار منیریه تا شمیران خریداری کنید.

اسکوترها بر اساس اندازه چرخشان دسته بندی می شوند. چرخ های اسکوتر برقی در سایزهای 6 تا 10 اینچ هستند که 6 تا 8 اینچ می باشد یعنی قطر لاستیک اسکوتر و هر چه بیشتر باشد سرعت و ارتفاع شما از سطح زمین بیشتر می شود. بنابراین هر چه ارتفاع بیشتر باشد، اسکوتر کمتر بر روی سنگ ها و توده های روی زمین گیر می کند.

قابلیت اسکوتر برقی

اسکوتر برقی

برد این اسکوتر برقی 15 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه در صورت شارژ کامل می تواند مسافت 20 کیلومتری را طی کند.

در حال حاضر از 12 سالگی می تواند از اسکوتر برقی استفاده کند، زیرا حفظ تعادل روی این نوع اسکوتر مشکل است و ممکن است جوانان به دلیل عدم توانایی در حفظ تعادل، زمین بخورند. این دستگاه قادر است افراد بین 20 تا 120 کیلوگرم را تحمل کند.

هرچه وزن فرد بیشتر باشد قدرت دستگاه کمتر می شود و با کاهش شارژ دستگاه از سرعت و شتاب اسکوتر نیز کاسته می شود در غیر این صورت با مشکل حفظ تعادل مواجه خواهیم شد. اسکوتر برقی بین 1 تا 2 ساعت شارژ می شود.


اسکوتر برقی در رنگ های مختلف

---
چگونه اسکوتر برقی سوار شویم؟

اگر می خواهید راحت و بدون استرس سوار اسکوتر برقی شوید، ما در اینجا شما را راهنمایی می کنیم تا بدون افتادن راحتتر اسکوتر سوار شوید.

ابتدا دستان خود را به مکانی مانند دیوار یا درخت تکیه دهید سپس پای خود را روی اسکوتر قرار دهید. هنگامی که دستگاه روشن شد، پای دیگر خود را روی اسکوتر قرار دهید و با حفظ تعادل، موقعیت خود را ثابت کنید. برای یادگیری زیاد عجله نکنید، بالاخره با چند بار زمین خوردن یاد خواهید گرفت.



---
قطعات اسکوتر برقی

موتور: چرخ ها نیروی مورد نیاز خود را از موتور دریافت می کنند، بنابراین اسکوتر سوار می تواند صاف و متعادل بایستد.

ریزپردازنده: این پردازنده های کوچک قدرت انتقال به چرخ ها را تنظیم می کنند.

ژیروسکوپ اسکوتر برقی: صفحه اصلی با استفاده از ژیروسکوپ و کاهنده سرعت کار می کند، زمانی که ژیروسکوپ و کاهنده سرعت دستورات موتور را می گیرند و اطلاعات را از طریق سنسورهای متصل به چرخ ها ارسال می کنند و باعث حرکت صفحه اصلی می شود. بودن.


اسکوتر برقی دخترانه

---
قیمت اسکوتر برقی در ایران

خرید اسکوتر برقی بیشتر برای سنین 18 سال به بالا مناسب است. این دستگاه حدود چهار تا پنج سال است که وارد بازار ایران شده است. در سال 2014 اسکوتر بالانس ابتدا در چین مورد استفاده قرار گرفت و سپس در آمریکا رواج یافت اما امروزه در کشور خود شاهد استفاده فراوان از این دستگاه هستیم.

قیمت اسکوتر برقی متفاوت است و از 500000 تومان شروع می شود و بر اساس کیفیت محصول تا 2 میلیون تومان عرضه می شود. قیمت اسکوترها با توجه به تجهیزات به کار رفته در ساخت آن ها و همچنین مکان های خرید و فروش اسکوتر برقی و قیمت های متفاوتی در نوسان است.


تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:56 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: