روش های محافظت از منزل در برابر سارقین

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



روش های مفید برای محافظت از منزل در برابر سارقان:

 

سیستم‌های دزدگیر

چنانچه از آژیر خطر استفاده می‌کنید، ‌محل نصب آن را جایی قرار دهید که سارقان نتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند. چون با کوچکترین حرکت به صدا در می آید. بهتر است بهمراه سیستم دزدگیر ، دوربین مدار بسته نیز نصب شود.

تصور کنید شما در مسافرت در شهر دیگری هستید و دزدگیر شما به صدا در می آید و دستگاه آن با گوشی شما تماس می گیرد و متوجه می شوید که در منزلتان اتافی در حال رخ دادن است ، در این لحظه استرس وجود شما را فرا می گیرد. اما اگر به همراه دزدگیر، دوربین مدار بسته نیز نصب کرده باشید بلافاصله از طریق اینترنت تصاویر منزل خود را بر روی تلفن همراه خود چک می نمایید و در جریان چگونگی حادثه قرار خواهید گرفت.

اگر از سیستم دزدگیر برقی استفاده می‌کنید

 

  1. به طور مرتب کارکرد آن را کنترل کنید.

  2. هنگام خروج از منزل دزدگیر را روشن کنید.

  3. در صورت بروز عیب در سیستم دزدگیر، فوراً آن را برطرف کنید.

 

درب ضد سرقت

استفاده از درب های ضد سرقت برای درب ورودی منزل یکی از پیشنهاد های ایمنی است. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که بسیاری از درهای ضد سرقت موجود در بازار کشورمان در واقع ضد سرقت نیستند و فقط ظاهری مشابه درب های ضد سرقت اوریجینال دارد. لذا توصیه می شود به این درب ها قفل اضافی نصب شود تا امنیت به سطح ایده آل افزایش یابد.

 
نصب حفاظ مستحکم

مقابل کلیه پنجره‌ها به ویژه در طبقات همکف، نورگیر، پاسیو، بالکن و روی دیوارهای کوتاه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید. از انواع این حفاظ ها می توان به حفاظ لوله استیل، آکاردئونی و کرکره برقی پنجره اشاره نمود.

 

حفاظ کرکره برقی برای درب ورودی آپارتمانها

همانگونه که در بالا اشاره شد امنیت درب های ضد سرقت ارزان قیمت رایج در بازار چندان بالا نیست و بهتر است جهت بالا بردن سطح امنیتی آن از حفاظ کرکه برقی درب ضد سرقت استفاده نمود. لازم است بدانیم درب ضد سرقت و کرکره برقی از لحاظ امنیت، مانند گاوصندوق نیست.

مهم ترین مزیت نصب آن این است که، زمان را برای وارد شدن به منزل برای سرقت، به عقب می اندازد و باعث پیشگیری از دزدی و ارتکاب به جرم می شود. بهتر است کرکره جاقفلی داشته باشد و دقت کنید که قبل از خارج شدن ازمنزل آن را حتماً قفل کنید.

همجنین مزیت حفاظ کرکره برقی نسبت به سایر حفاظ ها، راحتی آن است که فقط با استفاده از یک ریموت کنترل قابل باز وبسته نمودن است و استفاده از آن حتی برای کودکان بسیار آسان است.

 


تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 2:41 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: