برند لوازم آرایشی مارال

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



آتوسا، برند آرایشی با کیفیت ایرانی (آتوسا)
شرکت آرایشی و بهداشتی آتوسا در سال 1372 در ایران تاسیس شد و در اولین گام کار خود را با محصولات زیبایی و سلامت مو آغاز کرد و پس از موفقیت های چشمگیر در این زمینه محصولات خود را گسترش داد. تولیدکنندگان این محصول پس از انجام تحقیقات و مطالعات زیست محیطی در ایران، لوازم و محصولات بیشتری مانند: اسپری مو، اسپری صاف کننده مو، رژ لب، انواع لاک ناخن، رنگ مو و اکسیدان تولید کرده اند. استفاده از این محصولات را به شما توصیه می کنیم، زیرا ترکیب و ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که با شرایط آب و هوایی ایران مناسب است و پس از استفاده می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

 
این برند ایرانی بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد، شما می توانید از این محصول برای مراقبت از پوست و موهای خود استفاده کنید. این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند. کلیه لوازم آرایشی که حاوی روغن زیتون و جوجوبا هستند و می توانید آن را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

لوازم آرایشی Domacy
یکی دیگر از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران که مشتریان را راضی کرده است، لوازم آرایشی دوماسی است. این محصولات زیر نظر متخصص ترین و مجرب ترین متخصص در این زمینه طراحی و ساخته شده است و با استفاده از مواد گیاهی مانند روغن جوجوبا و سایر روغن ها توانسته است محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا تولید کند. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات این برند آرایشی، اسپری و ماسک موی دو فاز است که برای حفظ سلامت و زیبایی بیشتر تولید شده است.

برند لوازم آرایشی لورآل
یکی از معتبرترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است. شرکت فرانسوی لوازم آرایشی در سال 1909 تاسیس شد و به دلیل مراقبت از پوست، مو و عطر شناخته شده است. محصولات لورآل شامل ماسک مو، اسپری مو، رنگ مو، کرم های ضد چروک، مرطوب کننده ها و تمامی لوازم آرایشی مورد نیاز هر خانمی می باشد.

لوازم آرایشی بورژوا
هر یک از شما طرفدار زیبایی هستید، لوازم آرایشی بورژوایی بهترین و هیجان انگیزترین برند آرایشی شما خواهد بود، این برند فرانسوی صورت و پوست شما را فوق العاده زیبا می کند. تمامی محصولات این برند با کیفیت عالی و جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

لوازم آرایشی اوریف لیم
این شرکت زیبایی در سال 1967 توسط برادران Jonas F. و Robert Freuchenik تأسیس شد. اوریف لیم در بیش از 60 کشور جهان در طیف گسترده ای از محصولات سوئدی حضور دارد که بر پایه الهام از طبیعت، احترام به زیبایی مردم و اصول علمی است.

لوازم آرایشی مک
مک در سال 1984 وارد صنعت لوازم آرایشی در تورنتو شد و محبوبیت خود را در بین مدل ها، هنرمندان و بازیگران مشهور جهان افزایش داد و به بزرگترین برند جهان تبدیل شد. این محصولات دارای بالاترین کیفیت بوده و ترکیبات منحصر به فرد آن به بازار جهانی لوازم آرایشی ارسال شده است و شما می توانید با اطمینان خاطر از این لوازم آرایشی استفاده کنید تا بهترین و مطلوب ترین نتیجه را بگیرید.

برند آرایشی و بهداشتی

آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا
شرکت آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا از سال 1358 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرد.این شرکت اقدام به طراحی و تولید محصولاتی مانند مایعات دستشویی، نرم کننده های مختلف پوست و پوست سر، انواع ژل ها و ضدآفتاب ها و مرطوب کننده ها نموده است. دکتر ژیلا اولین شرکت ایرانی است که توانسته تمامی استانداردهای ISO 9000 و 9001 را رعایت کند و در این صنعت پیشرفت قابل تحسینی داشته باشد.

معرفی برند و محصولات Sea Gull
محصولات سیگل یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای ایران می باشد که پس از سال ها تاسیس از سال 90 توانسته کیفیت خود را حفظ کرده و محصولات متنوعی را عرضه کند. این برند با شرکت های بزرگی مانند لورآل، لانکوم و و در این زمینه همکاری های زیادی داشته و توانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود را جلب کند.

بهترین برند لوازم آرایشی من
یکی از موفق ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی مای می باشد که با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این صنعت توانسته است محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب برای شما عزیزان تولید کند. محصولات این شرکت شامل ضد آفتاب، کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی، سایر عطرها و..

محصولات زیبایی شانل
شنل متعلق به یک شرکت خصوصی متعلق به آلن ورتیمر و جاردورتیمر و شریک تجاری به نام کوکو شانل بود. محصولات شرکت شانل مانند عطرهای مردانه و زنانه، لوازم آرایشی که همه به آن نیاز دارند و می توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند. این برند معروف مورد استفاده هنرمندان و بازیگران مشهور قرار می گیرد و همیشه می درخشند. این محصولات از بسیاری از مواد مغذی ارگانیک ساخته شده اند و فواید زیادی دارند.

برند CIRENER
این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه محققان داخلی توانسته است محصولاتی با کیفیت برای زیبایی و سلامت فردی طراحی و تولید کند. این محصولات بر پایه تمام مواد طبیعی و گیاهی هستند که برای پوست و مو بسیار مفید هستند.

لوازم آرایشی بیو
در سال 1999 کارشناسان لوازم آرایشی این برند را به بازار معرفی کردند تا با کیفیت بالا و ماندگاری محصولات استثنایی در بازار لوازم آرایش به موفقیت چشمگیری دست یابند. این محصول اکسپرس است


تاريخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 18:44 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: